نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس خبر داد

تعیین تکلیف چهارراه استراتژیک گردشگری همدان


در نشست هماهنگی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیرکل راهداری، مسوولان شرکت آبفار، فرمانداری مهمترین پروژه‌های محورهای گردشگری همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در این مراسم تاکید کرد: باید مسوولان به صورت جدی، در برنامه‌های عمرانی کلانشهر همدان وارد شوند؛ ضمن اینکه پروژه‌های مورد نظر را با حضور مدیران استان شخصا مورد بررسی قرار می‌دهم.

حمیدرضا حاجی‌‌بابایی افزود: مشکل آب شرب روستای گردشگری ورکانه در اولویت دستور کار قرار گرفت و باید در اسرع وقت این مشکل اهالی این روستا حل شود.

وی به اهمیت راه‌های مسیر دو منطقه روستاهای گردشگری سد اکباتان و ابرو و امامزاده محسن نیز اشاره کرد و گفت: باید مطالعات زیرساختی نوسازی و بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز این مناطق به سرعت انجام پذیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: مطالعه و اخذ ماده ۲۳ برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها منوط به اجرای دقیق این مطالعات است که مقرر شد در کوتاه‌ترین دوره زمانی به اتمام برسد.

وی در خصوص جاده مراد بلاغی قهاوند نیز گفت: پیمانکار این راه مواصلاتی باید تا ۲۵ مهرماه جاری معین شود تا عملیات اجرایی جاده مرادبلاغی نیز آغاز شود.

حاجی‌بابایی افزود: تکمیل جاده مرادبلاغی ملایر را به اتوبان همدان ـ تهران متصل می‌کند و طول مدت سفرهای جاده‌ای را یک ساعت کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه جاده مرادبلاغی، قهاوند از بن‌بست خارج شده و به محورهای مواصلاتی همدان متصل می‌شود، تاکید کرد: در خصوص اعتبار لازم برای پروژه بحث و تبادل نظر شد و فرصت‌های پیش رو برای جذب اعتبارات ملی نیز در این پروژه‌ها بررسی و پیگیری می‌شود‌.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *