به همت 3 تن از عکاسان همدانی

نمایشگاه گروهی «عکس طبیعت» در همدان برپاست


در آغازین روزهای مهرماه و به همت سه تن از عکاسان همدانی نمایشگاه گروهی «عکس طبیعت» در همدان برپاست.

در همین رابطه مدیر مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در گفت‌و‌گو با فارس ضمن بیان این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه که از هفتم مهر افتتاح و تا ۱۲ مهرماه در تالار استاد محمود زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برپا شده است، آثاری از سه تن از عکاسان همدانی «محمود پی ستوده، علی عباس سلیمی و ناهید پشمکیان» در معرض دید عموم قرار گرفته است.

عباس ابراهیمی گفت: علاقمندان به هنر عکاسی و طبیعت می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ به مجتمع شهید آوینی مراجعه کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا پایان مهرماه دو نمایشگاه دیگر که شامل نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان انجمن خوشنویسان همدان و نمایشگاه انفرادی نقاشی نیز در این مجتمع دایر می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: اجرای تئاتر «ورود آقایان ممنوع» به نویسندگی «آرش عباسی» و کارگردانی «منیژه احمدی» از دهم تا هفدهم مهرماه در پلاتو مجتمع شهیدآوینی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

وی از برگزاری روزانه جلسات هفتگی انجمن‌های ادبی، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در سالن اجتماعات امام رضا (ع) مجتمع شهید آوینی و جلسات تمرینی گروه‌های مختلف تئاتر در پلاتوهای این مجتمع خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش هنرمندان همدان، بتوانیم لحظات پرباری را برای علاقمندان به فرهنگ و هنر در این ایام رقم بزنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *